Pisici dragute, pisici haioase, adoptii pisici si wallpapere adunate de pe net

marți, 16 august 2011

Pisica Alice - adoptii pisici

Pisica Alice adoptie
Pisica Alice
Ea este Alice, puiuta mea extraterestra, cu fata de martian, cu niste "antenute" deosebit de haioase. Are 3 luni si trecutul ei este unul trist. I-am promis un viitor frumos si il va avea, sunt convinsa!

M-a sunat o buna prietena, intr-o dupa-masa, spunandu-mi ca, intr-un pet shop din oras, loc unde sunt duse pisicute pentru adoptie, contracost, undeva, intr-o cusca dosita, deloc la vedere, stau 3 sufletele speriate, intr-o stare de sanatate nu foarte grozava. Ii era teama pentru ei, fiind bolnavi si nici macar la vedere pentru a putea fi vazuti si adoptati. Se temea pentru zvonurile are circulau, legate de soarta pisoilor care sunt adusi acolo, cresc, nu sunt adoptati si apoi...dispar, nu stie nimeni ce li se intampla. Mi-a fost mila, emotiile iar m-au invins. I-am luat rapid, nici nu mi-am dat bine seama cat de mari sunt sau ce culori au. Mi i-au pus ei in transportorul adus, am intrebat despre fiecare, am aflat mai nimic si...am ajuns acasa cu ei.

Alice a suferit de o gripa urata iar ochisorii ei erau atat de infectati incat, abia mai vedea. Cand o mangaiam ii puteam numara absolut toate oasele. Era un scheletel ambulant, o pisicuta extrem de speriata care tremura continuu. Au urmat saptamani de tratament, injectii, picaturi oculare, unguente oftalmice, vitamine, mancarica buna si...multa iubire. Alice a devenit cu totul alta fetita: foarte jucausa, energica, sociabila si extrem de simpatica.

Este o pisicuta speciala, are blanita tarcata, sosetute albe la toate labutele si guleras alb sub gat. Boticul ei este...roscat. O adevarata fetita curcubeu :) Urechiusele ii sunt ca doua antenute, este imposibil sa nu te amuze fata ei, sa nu te binedispuna.
S-ar juca non-stop, cu orice: cu mine, cu prietenii ei, cu motanul meu,cu jucariile cu pene, cu bilele zgomotoase. Sta mereu la panda si ataca cate o jucarie :) Are multa energie si nici un pic de agresivitate. Mananca bine, fara pretentii, face numai la litiera, doarme mereu la picioarele mele, sta langa laptop cand lucrez si toarce...mama-mama!

Alice, fetita extraterestra cauta o casuta permanenta, pe viata, alaturi de o familie responsabila si iubitoare. Mamica ei de acum nu o da oricui!
Are carnetel de sanatate, este deparazitata intern si extern, este vaccinata, zglobie si sanatoasa. O ofer cu toata dragostea unor persoane serioase, cu rugamintea de a tine legatura cu mine, din cand in cand, fara sa-i deranjez. O iubesc nespus si vreau sa o stiu fericita si in siguranta.

O ofer la apartament sau eventual la curte, daca nu este la sosea si daca are acces la spatiu interior unde sa se adaposteasca. Insist pentru sterilizare dupa varsta de 6 luni si suport jumatate din costul acesteia.

O ofer cu litiera, nisip si bobite pentru o saptamana.

Anuntul este valabil pentru intreg judetul Constanta, imprejurimi, eventual Bucuresti.

Este o fetita care a suferit cumplit, a luptat pentru viata si merita sa fie fericita. Este o mare circareasa asa ca, giumbuslucurile ei va vor amuza permanent, va vor face sa uitati de suparari si sa treceti peste momentele proaste. Ofera iubire neconditionata. Cere responsabilitate, un strop de iubire si sa fie ingrijita cum trebuie.
Pisica alice si celelalte 2

Cine o doreste pe micuta extraterestra?

Pentru adoptie contactati:
Anca Lacusta
0740.312.630
anca.lacusta@yahoo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu