Pisici dragute, pisici haioase, adoptii pisici si wallpapere adunate de pe net

joi, 15 septembrie 2011

Pisica de aproximativ 2 luni spre adoptie

Urgent!!! Am gasit acest pui de pisic dragut pe strada, cat pe ce sa fie calcat de masini. Cred ca a fost abandonat/aruncat pentru ca e foarte prietenos cu oamenii si estefoarte lipicios si pupacios. Nu cred ca are mai mult de 2 luni. Va rog din suflet daca este cineva care doreste sa il adopte sa ma contacteze la nr de tel. 0724 235 729 cat mai curand posibil. L-as pastra cu draga inima insa mai am un motan care de cand l-a vazut in casa i-a pus gand rau si a sarit pe el sa il bata...
momentan l-am cazat in baie insa nu il pot tine prea mult asa.
pisica 2 luni spre adoptie

Deparazitat intern si extern, am si carnet de sanatate....imi mai lipseste numai un stapan iubitor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu